Wednesday, February 14, 2007

黎明時...


...多麼想能再與你一起看日出
現在只能夢中再會

12 comments:

Anonymous said...

你想找人一起看日出,我們也可以陪你的,開心番啦

樊少皇 said...

黎明....太早喇

如果到黃昏都仲未走
睇晚霞就叫我啦
不過跳舞唱歌食飯溝女....你0既

Observer said...

我們~?

包括 我地~?

Anonymous said...

我又去

Anonymous said...

我又襯熱鬧
記往叫我

Anonymous said...

我又去我又去我又去
yeahyeahyeah!gogogo!
bbq + blow water + 睇日出 = 正

朱子 said...

多謝大家關心,久不久舊病復發冇辦法

我們?包括我地~?
當然可以啦
但你們要互相介紹認識左先wor~

最尾三丁友傾完 three line 一齊黎搞事!?
車輪留言~仲要有人打錯字...

但"bbq + blow water + 睇日出 = 正"
的而且確幾好wor

Anonymous said...

咁幾時搞姐?
o(≧▽≦)o
期待中

樊少皇 said...

互相認識?

咦....呢個blog變左交友網

都幾好喎

朱子 said...

大家冷靜D

你地互相認識一下先

之後你地想幾時"搞"都得啦

我絕唔會收佣金

Anonymous said...

你真的是一個超級衰人,但放工前踢blog真開心~hahaha

朱子 said...

放工...頂頂頂頂..........