Friday, February 16, 2007

日出?日落?


4 comments:

Anonymous said...

日落.....因為有雀歸巢~~~^^
但我諗起既係:
左手邊舊雲入面會唔會有Laputa呢???


係度介紹?
倒不如找一天出黎唱唱k+食食飯~~~
面對面介紹下啦~~~
岩傾岩玩就一世朋友...話唔定搵到另一半~~~
哈哈哈^^
朱子....是時候你串針引線了^^

Observer said...

小Sun ~! 好提議~~!

樊少皇 said...

做媒
定 做"妹"先?

朱子 said...

其實我曾經睇過個心理測驗關於日落日出
詳情忘了,結果大概是選擇日落的人對人事的態度會比較悲觀,相反則較樂觀,我覺得幾準架,可惜斷link了(純發風,唔駛理我)

串針引線~做媒~
雙方都冇所為我當然ok la~
如果你地可以藉此搵到"一世朋友","另一半"
我當然樂意到爆la~等我針針先