Sunday, April 20, 2008

亮晶精蒸偵


Meet her in...

14 comments:

Anonymous said...

古靈晶探刑晶晶古靈精探,好靚靚喎

Anonymous said...

靚女!長頭髮仲正正!

Anonymous said...

靚女靚女
我想睇全身.....我想睇全身..

Anonymous said...

甜美笑容加亮晶晶的眼神
令我想起了我的另一半,哈哈哈哈

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
朱子 said...

我想嘔...




















But...我真係照住你另一半畫的---when u are not here...wakakakaka XD

朱子 said...

仲係畫Nude tim,wahaha
遲D show埋全身俾你睇~


威,YOUR DREAM WILL COME TRUE SOON~~XD

Anonymous said...

o(≧ω≦)o
期待

Anonymous said...

唔駛
真人我成日睇的 :P

Anonymous said...

亮晶晶係靚,但你地失控了....

朱子 said...

呢D係真男人表現wahahahahah

Anonymous said...

你地好核突 >.<

Anonymous said...

男人十個有十九個都係核突兼咸濕,分別只係顯性/隱性,哈哈哈哈哈哈哈哈

Anonymous said...

男人"十個有十九"個都係核突兼咸濕~~wakakakakakakaka XD