Saturday, August 25, 2007

柒..壹....肆.....


大門為"你"而開...

13 comments:

樊少皇 said...

我唔需要 門鐘小子 喎
老闆

果 D 酒店有入無出既..
有索女一齊入都唔"濟"啦

我都係鍾意 7 11 多 D

Anonymous said...

geez... i hate u mate Y_Y ..couldnt believe that u keep reminding people of 714..do u know how scary it is to walk in the dark and get paranoid with your words, especially after looking at your pics...<---i know it well..i almost forgot the day already but u refreshed my memory...Y_Y

Anonymous said...

衰人,襯人地OT先send!而家仲剩得我同另一個同事...我地close都close唔切呀!cheap精..嗚嗚..><

Anonymous said...

(@[]@)!!...................
又嚇人,遲D搵你算帳

Anonymous said...

妖!妖!妖妖妖妖妖!
唔著唯你是問!

似乎你成功嚇到唔少人

Anonymous said...

嘩,唔駛咁應節呀,驚驚! >o<

Anonymous said...

多謝哂你地個個都咁大反應,證明你地全部都係"人"而唔係...
出年我會更努力更用心去畫的~希望到時有更大既回嚮la~!Wahahaha!!Yeah~~~

Anonymous said...

EVIL~!!!

樊少皇 said...

"多謝哂你地個個都咁大反應,證明你地全部都係"人"而唔係..."

係我多謝你先0岩

下次再有人問候我...係咪人黎嫁

我可以肯定咁答佢...係

Anonymous said...

頂你個心肝脾肺腎啦!
=_="

Anonymous said...

出食飯你就知味道!嘻嘻嘻

Anonymous said...

以後你send我都要考慮下開唔開好^^

Anonymous said...

"再次"多謝哂你地咁大反應,出年我會更努力更用心去畫的~~~^o^Y