Saturday, June 2, 2007

Princess


7 comments:

Mandy said...

見到佢我諗起鄭融 :)

Observer said...

感覺怪怪的~
個面形好太對稱~
下面個半面好d

朱子 said...

小妖精鄭融~~!佢首新既快歌都幾好呢~~


haha~她便是由"下面個半面"Flip出來的~
始終面形太對稱真的是怪怪地
所以好慶幸我地都唔係對稱呢~而且仲咁靚仔靚女!!Wahahahahaha~

樊少皇 said...

"所以好慶幸我地都唔係對稱呢~而且仲咁靚仔靚女!!"

多謝

Anonymous said...

我已經19喇...勁老...
18歲個生日幾難忘ga,不過今個就好普通!!
下面果2個靚d~~

朱子 said...

Dear 樊少皇:
"所以好慶幸我地都唔係對稱呢~而且仲咁靚仔靚女!!"
Sorry~這句話好像沒有包括你在內...不過你想的話~也可以問問其他人能否包容你~hehehehe


OOO~~19...sorry~饒恕我既少年痴呆病~~haha~get any special present? GF??haha
"下面果2個靚d~~" i think so~~^^

樊少皇 said...

蟻后 @@