Saturday, May 12, 2007

我地係Twins...Shine....Solar...L Love U Boyz!!!!


今日兩位好友原來一早"約定"~早知唔阻佢地二人世界啦~~~
我和其他人成了慳電膽,光管,電筒等發光家電....




不過真相是碰巧??約定??緣份??心有靈犀??地球引力或磁牆影響??
甚至是Member!!!???
答案相信只有他們兩人才知道.......

5 comments:

Anonymous said...

點解我對腳短左ga!? 你想28 weeks later嗎!?

樊少皇 said...

我深信 他們 將會是明日之星
前途比Twins,Shine,Solar,Boyz 更無可限量

我們就給他們一個隊名吧
"Snake" ...太普通了
就叫 TSSB 吧!
T- Trendy
S- Sexy
S- Stephy
B- Beauty

在這祝福他們 前程似錦

樊少皇 said...

電燈膽 只是為他人 發光發熱吧
別在意 我深信他們不會介意的

"不過真相是碰巧??約定??緣份??心有靈犀??地球引力或磁牆影響??"
還有潮汐關係 我猜也會有部份的可能性

Observer said...

好神秘~!!!

朱子 said...

唔係腳短左,而係你反地心吸力~

"樊少皇"真的是職業演員~明明有份但扮無野~~不過D戲就屎左D!wahaha

真的好很神秘!!遲D Discovery Channel 應該會播~~