Saturday, February 10, 2007

V V V ......


Cute 爆您~~!!!

11 comments:

樊少皇 said...

喂....你黑色用晒咩?

Anonymous said...

你知道就快D幫我買番桶la
記得西環果間Art Supply shop嗎?
一桶千幾蚊~~

樊少皇 said...

果然係 呃錢實派...一頸血

不如你桶我一刀好過喇

Anonymous said...

都好wor
幾時得閒俾我桶一刀

Anonymous said...

你地講咩呀?佢雙眼好靚

Observer said...

個頭 好大下~ -__-

莫非又係 港女 高抄 咁 影

朱子 said...

高抄咁影先靚
而家米幾好
否則會有soft X 2 效應...hehe

Anonymous said...

乜野係soft X 2 效應???????我好想知

朱子 said...

soft X 2 效應:
是指加左兩個soft lens再調節到適當既focus point,而出來效果會擬似out fo及有點像one point focus,但由於visual上會失真及達不到我想要既魚眼鏡效果,所以我ignore左佢,just keep it 高抄來帶出cutie感覺

Anonymous said...

嘩好專業呢...唔明,新年出黎再解釋,不過放工前踢blog真開心~hahahahahaha

朱子 said...

你呢世都唔會明....
放工...頂..........