Tuesday, February 27, 2007

霧之戀


今天接到友人電話,再次俾佢話左一輪
心裡亦沉一沉...酸一酸...
我知道佢出於關心同擔心,但.........


........經過多年練習,以為經已習慣,但事實還是放不低...忘不了...
以為提及不在的您只是閒事,卻成了他人嫉妒根源
說了---別人會覺得我在找籍口逃避 ; 不說---別人又覺得我"柄"埋自已
現在既害怕重複犯錯, 卻又害怕錯失機會
迷失於雲霧中....

19 comments:

said...

斬腳趾避沙虫, 一向都係最多人揀既方法~~~

Anonymous said...

dont be so sad, give u a hug and rub. maybe i dont understand your feeling or thinking and maybe i cant help u anything,however, if u want to talk to someone, my channel always open. cheer up my friend.

Anonymous said...

http://home.graffiti.net/kenswood:graffiti.net/god-Boxes.htm

Anonymous said...

一直都覺得你控制自已情緒好犀利,好就得人,何解今次失守呢?講真有d野唔洗專燈去忘記既~好好保守la!

Anonymous said...

放鬆d,相信(不在既佢)度既話,都唔想睇到你咁樣,我都知掛住一個人係好難受,加上你既係special case
但只要順其自然,唔好刻意掩飾隱瞞,過到自已過到人咪得囉,人地點諗你點控制姐

Anonymous said...

是誰在你的傷口上灑鹽?
我不知道詳情,我亦不知道思念(不在既佢)有多難受,但你要知道我們都在你身邊啊!

Observer said...

完全 認同~ 上面 所有朋友仔既見解la~~
(睇下你有幾多好朋友仔 好羨慕 呵 ^^~~ 好好珍惜呀~)

驚gea  la~  ^^b

Anonymous said...

講真你真係諗得太多人地既感受,而往往忽略了自已,曾經從別人口中得知你努力面對,一個人撐起成件事,甚至最後歸究於自已,知道後只覺得你傻...,而家甚至覺得你"癡"
可能傷口真係太深掛?正如你自已所說,努力學習,練習,複習吧!

Anonymous said...

愚人自擾

樊少皇 said...

經過多年練習,以為經已習慣<--你點練習嫁

捺女仔呀?

樊少皇 said...

怕迷失
咁我私人醒本 指男 你囉
有指南針做人就唔會迷失

加入member行列吧...

樊少皇 said...

話時話
阿倫都幾好仔

唔嫖唔賭唔吹唔酒

遲d介紹你識

做唔成一世朋友
做一晚情侶都好丫

said...

好想打你兩巴睇你還唔還手.....

(哈哈, 頭先唔小心發現左你yahoo個blog)

樊少皇 said...

霹神硬係唔還手啦
係無手還手

ginger真係幾威
咁都畀你搵到霹神個blog

Anonymous said...

沒有感情或同情心,才真的是愚不可及

Anonymous said...

不了解成件事的,還是不要諸多意見好了!!

朱子 said...

嘩~~~~~~~~~~~~
大家冷靜D,唔好扯火~~~~
首先好多謝各方好友關心,不論安慰定批評我都好,我都樂意接受,但唔好因此抄大獲就得喇~而且我都唔值得大家因為我而傷和氣~i am a extremely tiny small potato only...

不過我反而唔係好知道邊個打邊個,而且仲咁多匿名~睇到我留言就發個"輪"黎應投la~~如果你地想既話

總之就好好好好好好好好好好好多謝你地!!!
m(_ _)m

said...

飯高唔講都唔記得朱朱還唔到手TIM..

朱朱, 我出黎應投係咪可以打你兩巴....

朱子 said...

應唔應投無所謂,但做乜咁想打我兩巴姐?雖然還唔到手,但我會還眼"bear"你,還口咬你.......hehehe